Saturday, February 15, 2014

یزید پلید کا امام حسین علیہ السلام کے مبارک سر کی بے حرمتی کرنا

 
 
برادر محمد علی حسن کے عربی مقالے کا اردو ترجمہ کرنے کی کوشش کر رہا ہوں
 
 
 
برادر لکھتے ہیں کہ 
 
ابن جوزی نے بسند معتبر ابو وضی سے روایت کی کہ جن اونٹوں پر امام حسین کے مبارک سر، اور ان کے اصحاب کو لے جایا گیا، جب انہیں ذبح کیا گیا، تو کوئی نہ کھا سکا۔ اور جب وہ مبارک سر یزید پلید کو ملا، تو اس نے اہل شام کے بڑے لوگوں کو بلایا، اور مبارک سر کو ہاتھوں میں رکھ کر چھڑی سے مارنے لگا
 
 
عربی متن ملاحظہ ہو


Quote
 
قال ابن الجوزي : أنبأ عبد الوهاب بن المبارك ، قال : أنبأ أبو الحسين بن عبد الجبار ، قال : أنبأ الحسين بن علي الطناجيري ، ثنا خالد بن خداش ، قال : ثنا حماد بن زيد ، عن جميل بن مرة ، عن أبي الوَضِي ، قال : نُحرتْ الإبل التي حُمل عليها رأس الحسين وأصحابه فلم يستطيعوا أكلها ، كانت لحومها أمرّ من الصبر.
فلما وصلت الرؤوس إلى يزيد جلس ودعا بأشراف أهل الشام فأجلسهم حوله ، ثم وضع الرأس بين يديه ، وجعل ينكت بالقضيب على فيه ، ويقول :نفلق هاماً ، من رجال أعزَّةٍ ... علينا ، وهم كانوا أعقّ وأظلما 
 



حوالہ :
 
الرد على المتعصب العنيد المانع من ذمّ يزيد : ص57.
 
 
اسناد پر نظر دوڑائیں، تو کچھ یوں ملتا ہے
 
 
 عبدالوهاب بن المبارك .
 
 
ذھبی نے ان کو شیخ، امام، حافظ، ثقہ قرار دیا ہے۔ عربی متن ملاحظہ ہو

Quote
 
 الانماطي * الشيخ الإمام، الحافظ المفيد، الثقة المسند، بقية السلف، أبو البركات، عبد الوهاب بن المبارك بن أحمد بن الحسن بن بندار، البغدادي الانماطي 
(سير أعلام النبلاء : ج20 ص134 رقم (81).)
 

 

أبو الحسين بن عبدالجبار.
 
 
ابن حجر نے ان کو ثقہ کہا ہے

ا
Quote
لمبارك بن عبد الجبار أبو الحسين بن الطيوري شيخ مشهور مكثر ثقة ما التفت أحد من المحدثين إلى تكذيب مؤتمن الساجي له. مات سنة خمس مائة ببغداد انتهى. قال ابن السمعاني : كان محدثاً مكثراً صالحاً أميناً صدوقاً صحيح الأصول ... 
( لسان الميزان : ج5 ص14 رقم (33) .)
 

 
الحسين بن علي الطناجيري .
 
 
ذہبی نے ان کو محدث اور حجت قرار دیا ہے

Quote
 
الطناجيري المحدث الحجة ، أبو الفرج ، الحسين بن علي بن عبيدالله ، البغدادي ، الطناجيري 
(سير أعلام النبلاء : ج17 ص618 و 619 ، رقم (414) .)
 

 
 
 
 خالد بن خداش .
 
 
ابن حجر نے انہیں صدوق کہا

Quote
 
قال ابن حجر : صدوق يُخطئ 
تقريب التهذيب : ص127 رقم (1623) .

 
 
خطیب نے کہا کہ ابن معین اور دیگر ان انہیں صدق کے ساتھ موصوف کیا، اور کئی ائمہ نے ان کی احادیث کے ساتھ استدلال قائم کیا

Quote
 
وقال الخطيب : لم يورد زكريا في تضعيفه حجة سوى الحكاية عن يحي بن معين أنه تفرد برواية أحاديث ومثل ذلك موجود في حديث مالك بن أنس والثوري وشعبة وغيرهم من الأئمة ومع هذا فإن يحي بن معين وجماعة غيره قد وصفوا خالداً بالصدق وغير واحد من الأئمة قد احتج بحديثه ...
تاريخ بغداد : ج8 ص 306 رقم (4405) .
 

 
ابن سعد نے ان کو ثقہ کہا

Quote
 
وقال ابن سعد : ... وكان ثقة روى عن حماد بن زيد ... 
الطبقات الكبرى : ج7 ص 347 .
 

 
ابن حبان نے ان کا شمار ثقات میں کیا

Quote
 
وذكره ابن حبان في الثقات 
الثقات : ج8 ص225 ، رقم (13135)
 

 
ابو حاتم نے ان کو صدوق کہا

Quote
 
وقال أبو حاتم : صدوق 
الجرح والتعديل : ج3 ص327 ، رقم (1468) .
 



میں اہلبیت کا غلام یہ گزارش کرتا ہوں کہ یہ صحیح مسلم کے راوی ہیں، نیز ذھبی نے سیر اعلام نبلا میں ان کا تعارف یوں کرایا کہ یہ امام حافظ اور صدوق ہیں۔ اور اس بات کی بھی وضاحت کی کہ امام مسلم نے ان سے اپنی صحیح میں روایت لی- گویا یہ ان کے شیوخ میں ہیں

Quote
 
خالد بن خداش ( م ، س ) ابن عجلان ، الإمام الحافظ الصدوق أبو الهيثم المهلبي مولاهم البصري ، نزيل بغداد . 
 
حدث عن : مالك بن أنس ، ومهدي بن ميمون ، وأبي عوانة ، وحماد بن زيد ، وبكار بن عبد العزيز بن أبي بكرة ، وطائفة . 
 
حدث عنه : مسلم في " صحيحه " 
 

 
 
 
 
حماد بن زيد بن درهم الأزدي الجهضمي .
 
 
ابن حجر نے ان کو ثقہ ، ثابت اور فقیہ کہا، جبکہ ابن سعد نے ان کو ان الفاظ کے ساتھ ساتھ حجت اور کثیر حدیث کہا

Quote
 
قال ابن حجر : ثقة ثبت فقيه 
تقريب التهذيب : ص117 رقم (1498) .
وقال ابن سعد : .... وكان ثقة ثبتاً حجة كثير الحديث 
الطبقات الكبرى : ج7 ص286 .
 

 
 
جميل بن مرة الشيباني .
 
ابن حجر اور ذہبی نے ان کو ثقہ قرار دیا
 
 
عباد بن نسيب أبو الوَضيء .
 
 
ابن حجر نے ان کو ثقہ کہا، نیز ابن معین نے بھی ثقہ کہا، اور ابن حبان نے ان کا ذکر الثقات میں کیا


Quote
 
قال ابن حجر : ثقة 
تقريب التهذيب : ص234 رقم (3150) .
 
 
وقال إسحاق بن منصور : عن ابن معين ثقة ، وذكره ابن حبان في الثقات
 
تهذيب التهذيب : ج3 ص74 رقم (3554) .
 

 
 
الخلاصة :
 
سند صحیح ہے

No comments:

Post a Comment